קרטיב מפירות טריים

החום השבוע שבר אותי… כל הזמן הסתובבתי וחיפשתי משהו קריר ורענן שיעודד אותי 🙂 אבל ארטיקים וגלידות חלביות כבדות אני לא כל כך אוהבת (למזלי 🙂 ) וקרטיבים תעשייתיים אין בכוונתי להתחיל לאכול עכשיו. חוצמזה שהם עושים לי צמרמורת בשיניים. (נו טוב עכשיו הבכתי את עצמי בגדול) אז מה נשאר לי? רק מים קרים? כי הרי מיצים ממותקים הם ממש מחוץ לאופנה ולקו הבריאותי. ולכן בחיפוש זריז במגרת הפירות שלי מצאתי כמה נקטרינות שכבר ראו ימים יפים יותר. ורבע מלון שנשאר מיותם, והחלטתי להכין לעצמי קרטיבים קטנים ומרעננים מפירות הקיץ שלי. בהתחלה לצערי עוד לא היה לי את תבנית הארטיקים הקטנים להכנה בבית. ולכן הכנתי את הקרטיבים שלי בתבנית סיליקון המיועדת לקוביות קרח. והוספתי להן מקל מקשית פלסטיק שחתכתי לגודל המתאים.

בשלב השני כבר רכשתי לי תבנית אחת קטנה וחמודה והכנתי שוב את כל הטוב הזה. במשך הלילה (כשאני לתומי, חשבתי שהקרטיבים בהקפאה) הסתבר לי בבוקר שבני יקיר לי, חגג עם הקרטיבים בגדול. למזלי נרשמה התחשבות ענקית מצדו, והושארו לי שלושה קרטיבים לצילומים.

את הקרטיבים אתם יכולים להרכיב מכל סוגי הפירות המיותמים שנשארו לכם במקרר. וליהנות מקרטיב בדיוק בטעמים האהובים עליכם ועל ילדיכם. ודרך אגב הכנת הקרטיבים ביחד עם הילדים זו תעסוקה נפלאה לימי חופשת הקיץ, עם סיום מרענן במיוחד 🙂

המרכיבים:

  • 1 כוס קוביות נקטרינה קלופה
  • 1/2 כוס קוביות מלון
  • 5-6 עלי נענע טריים
  • 1-2 כפות מייפל

ההכנה:

  1. הכניסו את הפירות ועלי הנענע אל תוך הבלנדר והפעילו עד לקבלת מחית אחידה.
  2. הוסיפו כף מסירופ המייפל, ערבבו וטעמו. אם יש צורך הוסיפו עוד קצת. (במידה ואתם רוצים טבעי לגמרי ללא תוספת מתיקות אפשר לוותר לגמרי על הסירופ).
  3. הכניסו את המחית אל תבנית הקרטיבים והקפיאו.

 

הערות/הארות:

  1. כמו שציינתי ניתן להכין את הקרטיבים מכל פרי שתרצו. לדוגמא: אבטיח ונענע/ אפרסק,בננה ותפוז/ שזיפים או אפילו תמרים ותפוח. בקיצור.. כל שילוב שעולה על דעתכם.
  2. את המתיקות יש לכוון לפי טעמכם האישי וכמובן לפי מתיקות הפירות.
  3. אם אין לכם בלנדר גדול ניתן להשתמש גם בבלנדר מוט.

בתאבון לכולם, קיץ קריר ולהתראות במתכון הבא!

השאר תגובה





%d בלוגרים אהבו את זה: